27 June, 2005

A Visa and A hick from Loserville.

Gosh, I'm feeling ecs-bloody-tactic Fan-bloody-Tastic today!

I just collected my Visa! To Australia! It's been approved!

Take THAT, Aussie embassy visa-bitch!
Take THAT, Aussie embassy asshole guard who enjoyed seeing me suffer!
Take THAT, Mahi- Haters out there!

You know, i was shitting myself, thinking about the administrative hassle i'd have to go thru again, had i been rejected..(hee hee, but i wasn't!)
On my way to the embassy I event sent God a little message...I said "Hey God..Plsplsplspls let me get this, if I do, I promise I'll blog about you..."

I hope this counts.
=S

***

Anyway! Let me tell you guys about something really sad..

Here's some friendly advice..if you're not the most popular kid around the block, please don't go around blogging about how people are just tripping over themselves to meet up with you, have coffee with you, dying to bed you (ok the last one's an exaggeration but still...you never know..there's a weirdo born every minute)

Why?
I'll tell you why.

Because, sooner or later, someone like me, is BOUND to come across your sorry excuse for a blog, and then blog about what a loser you are.

Now before some of you, who seem to fit the above description, start getting your panties in a twist...let me just say that this isn't a general sweeping statement thing, this is more directed towards one particular loser i know (Purely by association, darlings..catch me rubbing shoulders with the unglam and the fugly!)

So this guy- X, is fugly and unglam.
In every sense of the word.
People only meet him to pass him stuff, collect stuff or get him to do stuff for them.
You know the type..

Plus he's not a nice person. A bit of a perv actually.

So anyway, my good friend, chanced upon X's blog (yes, i know the address..and no, i cant put it up coz well..u know the politics in society..ill probably end up burning a 1000 bridges), where X gave delightful little anecdotes ( and when i say 'delightful' i actually mean 'monotonous', 'pain-inducing' and 'get-outta-here!!') about how people were just tripping over themselves to meet up with him, have coffee with him, dying to bed him.

[I'm not kidding about the 'dying-to-bed-him' bit! He really made it sound like my good friend met up with him, for the SOLE purpose of seducing him, when in fact she just had to pass him stuff.]


He just conveniently missed out the bits where people met up with him because there was some sorta trade going on.
Guess who's trying to be a man's man, woman's man, man-about-town?

Ha!

I can't stand people like him.
Why waste time talking about what a stud (NOT!) you are, when you can use that valuable time to ACTUALLY try and make yourself more endearing to people?

Good luck with that, yea.


Really.

14 Comments:

Blogger couchpotato did the happy dance and finally said..

Wow!!! That's great news! Have fun in Oz.

And that's a great pic you've got on your profile: just noticed it.

And... who's that pathetic X? Just between you and me. *shhhhhhhhhhh*

7:21 PM  
Anonymous roohi did the happy dance and finally said..

im very very happy that u got ur visa babes..now i cant wait for my prezzie..hehe

10:00 PM  
Blogger Madame Mahima did the happy dance and finally said..

couchpotato - thank u!
i cant wait man..exactly 2 more weeks..hot aussie beefcakes...here i come!
pathetic X..aaahh..well i cant reveal it on public domain..meet me at the usual spot..u know which one ;)
*shhhhhhhh*

roohi - visa....present....LINK??

11:42 PM  
Anonymous Anonymous did the happy dance and finally said..

Hi Dear,

Glad to hear u got the visa, enjoy ur visit to oz and make sure u dont do anytin i wuldnt do!....wic isnt very good advice actually cos ther aint much i wuldnt do!

- Rajesh

12:34 AM  
Anonymous ds did the happy dance and finally said..

oh yeah baby! Australia watch out...the Hamsta is coming to town!!

You bring the skirts and party spirit...i'll bring the beers and bulldozer.

btw - what's this about Mr X?? better not be me :@:@! haha it cant be, coz i didnt go to a trade show.

8:46 AM  
Blogger Webmiztris did the happy dance and finally said..

Yeah, Bert, seriously!!! ;)

10:06 AM  
Blogger Madame Mahima did the happy dance and finally said..

rajesh - im gonna do A LOT, so ull have to be more specific ;)

dev - ill bring the skirts and party spirit all right! but um...could u bring vodka/bailey's instead of beer? i kinda...HATE beer. aww dont worry...X isnt you ;) (thats what u wanted to hear isnt it :P)

dawn - hhahahahaa dont be so mean!!!! it wasnt bert!! hahaha
tho wait...in retrospect......
:O
(kidding bert!)

10:20 AM  
Blogger Jay did the happy dance and finally said..

Yay! So when are you going to Australia? Where will you be and how long will you be there?

11:10 AM  
Blogger couchpotato did the happy dance and finally said..

2 weeks! Just 2 weeks! *turns mint green with envy*

Have a GREAT time. It's kinda cold now, I hear. Gives you more reasons to meet piping hot people, I guess! ;)

4:22 PM  
Blogger Madame Mahima did the happy dance and finally said..

jay - hey u! well ill be leaving on the 11th o' july..(reaching at a god-forsaken hour of FOUR A.M!)..just visiting melbourne..don't wanna spread myself too thin..aaand ill be back by the 25th! not too bad, i think!

potato- aww i think 2 weeks is more than enuff yes? i mean just for one place...aah yes..the hot people...one of the biggest attractions this time of the year (or all year round :P)

9:57 PM  
Anonymous ds did the happy dance and finally said..

i was driving home last night at midnight...it was SO FOGGY that i couldnt see ANYTHING more than 30 metres ahead of me! so i dont know about how much eye candy you're gonna see when visibility is this low! hahah...
but it was such an amazing sight, driving into nothingness...

8:11 AM  
Blogger Madame Mahima did the happy dance and finally said..

dev - oh shit. stupid bloody fog is going to COMPLETELY ruin my holiday :@ it better 'fog off' (heh heh heh heh heh) before i get there.

10:29 AM  
Blogger Drops Of Jupiter did the happy dance and finally said..

Actually I only logged in to say that Madame is Mrs. in french...
haffun!

5:49 PM  
Blogger Indian Stallion did the happy dance and finally said..

How dare you Mahima. Slagging me when I did nothing to you. And even turning one of my most fav readers (Dawn) against me.

2:13 PM  

Post a Comment

<< Home

Blogroll Me!
Google